دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

جالب انگیز


نرخ جدید خوراکیها در ایران  :)

میگین نه حساب کنید
---------------------------
یک دانه گردو
300 تومان
-------------------------------------
یک قاشق عسل
350 تومان
-----------------------------------
یک قاشق مربا
250 تومان
------------------------------------
یک تکه از پیتزای کوچک
1100 تومان
------------------------------------
یک عدد پسته
60 تومان
------------------------------------
گوشت چرخ کرده برای یک همبرگر
2000 تومان
-------------------------------------
یک عدد فندق
40 تومان
-----------------------------------
یک لقمه نان کره و پنیر
120 تومان
--------------------------------------
یک لیوان شیر
400 تومان
---------------------------------------
یک پرس دیزی در قهوه خانه
7000 تومان
---------------------------------------
یک کف دست نان سنگک
60 تومان
-----------------------------------------
یک قاشق روغن زیتون
300 تومان
------------------------------------
اینا رو گفتم تا زود قورت ندید و بیشتر بجوید


نظرات 3 + ارسال نظر
هنگامه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ

وای یونس من فردا آزمایش دارم امشب نباید چیزی بخورم تو هم از این همه خوراکی نوشتی دلم درد گرفت

سمیرا پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ق.ظ

به خاطر گرانی اجیل وبه خاطر همدردی با خانواده هایی که نمی تونن برای خرید اجیل عید هزینه کنن وازهمه مهمتر به خاطر تنبیه فروشندهایی که اجیل رو احتکار کردن بیایید واسه یکبارهم که شده دست به دست همدهیم وعید امسال رابدون اجیل جشن بگیریم

بله...این اس ام اس ،چندین بار واسم اومد ...

hasti جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:10 ب.ظ http://doky-92


باحال بود..........مرسی
این روز ها احساس میکنم امریکایی هستم چون هروقت به بازار میروم میفهمم که هیچ غلطی نمیتوانم بکنم!!!!!!

خواهش میکنم دکی
جالب بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد