دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

ترانه بسیار زیبای امروز


بر درت ای مایه ده زندگی،پیشه ی ما چیست به جز بندگی

آنچه تغیّر نپذیرد تویی ،آنکه نمردست و نمیرد تویی


(پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید وگوش بدید)



نظرات 2 + ارسال نظر
sms دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:10 ب.ظ http://dragoncruel.blogsky.com

سلام آق یونس خوبی؟!
اگه میشه پرشین گیگ بذارکه من باپیکوفایل مشکل دارم!!!

سلام مرسی...
سعیمو میکنم...

طوفان دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

سللللللللللللللللام
ما چاکرشما هم هستیم آقا یونس...
خوش آومدی بازم بیییییییا

درود بر شما...ما بیشتر رفیق...
بازم میآوم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد