دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

ترانه امروز


لبریز غزل بیا همی آهسته

چون آیه بخوان مرا کمی آهسته

آهسته مرا رها بکن از سر عشق

تا در تو رها شوم دمی آهسته . . .



نظرات 7 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام آهنگ وبلاگت قشنگ بود خوشم آومد

سلام...ممنون از شما...

ashena یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.akharinbazihamine.blogfa.com/

عالییییییییییییییی

مرسی

ندا یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

یونس فکرکنم اینترنت من امروزفرداست که قطع بشه خوبی بدی دیدی هلال کن از وبلاگت هم خیلی خوشم اومدامیدوارم همیشه چرخ وبلاگت بچرخه

چه بد... بودی حالا...
ممنونم از شما..موفق باشید

ندا یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

یونس راستش پدرم میگه بشین درساتو بخون منودعاکن گاهی یادی ازمن هم کنیدنکنه فراموشم کنیبعدکنکورحتمانتیجه روخبرمیدم یه چیزدیگه من هیچ وقت آدرس وبی نداشتم براهمین نمی گفتم

حرف بابایی رو گوش کن...درساتم خوب بخون...
اشکال نداره...موفق باشی ...بابای

هنگامه دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

فردا و دیروز با هم همدست شدند، دیروز با خاطراتش فریبم داد،فردا هم با وعده هایش خامم کرد، تا به خود آمدم امروز هم تمام شده بود[گل]

آره...خیلی قشنگ بود...همینطوره هنگامه...

سمیه دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ

داداش اسمم به انگلیسی چه جوری نو شته میشه؟؟
این somaiie یا somayeh
سریع بگو می خوام برم
دوستت دارم داداش جون جونی ولی تو نظرمو تایید نمی کنی منم ناراحت میشم دیگه
راستی من کوچیک هم نیستم 15 سالمه راستی آهنگ وبلاگتم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوب خوب خوب خوب خوب خوب خوبه

شما هرجور بنویس...
ای جانم...
مرسی

ehsan دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام داداش کیف حال عالی بود مثل همیشه ...خیلی دوست دارم

سلاااااااام داداش...چطوری تو..!!
از اینورا...ما بیشتر...
مخلصیم رفیق...
بازم بیا پیش ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد