دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته


دردم را از مردم پنهان می کنم…
من تنها برای پنهان کردنش لبخند می زنم…
لبخندی که دیگر بیشتر از چند لحظه بر لبانم باقی نمی ماند…
تو نمی دانی چقدر سخت است که لبخند بزنی وقتی چشمانت پر از اشکند…


نظرات 6 + ارسال نظر
دریا دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

ziba bud unese aziz

thank you so much...dear Darya...

هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ق.ظ



هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ق.ظ

یونس خیلی زیبا بود و من یاداشت کردم عالی مث همیشه

هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ق.ظ

یونس حرف دل من و نوشتی پسر

حرف دل یونس هم هست

هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ

عاخه قربون دل یونس یکی بره بوخودا

نوشین پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ http://ashketoofany.blogsky.com/

چرا باور کن من می دانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد