دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته


زندگی یک پاداش است،نه یک مکافات.فرصتیست کوتاه تاببالی بیابی


بدانی بیندیشی بفهمی وزیبابنگری


ودرنهایت درخاطره هابمانی!

نظرات 7 + ارسال نظر
هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ق.ظ







خیلی عالی پسر خوب

خیلی ممنون

سمیه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:06 ق.ظ

وای داداش این چای واس من درست کردی ؟؟ دستت درد نکنه چرا تو انقدر زحمت می کشی

سمیرا سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

زندگی


زندگی چیدن سیبی است باید چید و رفت



زندگی تکرار باییز است باید دید و رفت



زندگی رودی است جاری که هر که آمد شادمان



کوزه ای بر کرد و رفت ..

زیبا بود...

هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

سمیه جان منم مهمونم باید برای منم چای بزاره عاخه مهمون حبیب خداست

سمیه چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

داداش خسته نشی هی این جوری می کنی

داداش
دوست
دارم

اینم به افتخار دل نوشته

hasti چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ http://doky-92

خیلی مهمه که تو خاطره ها "خوب "بمونی......
وخوب بودن چه راحت است....کافی است همیشه لبخند برلب داشته باشی وبه دنیا بخندی ...بخندی وبگویی من همراهی دارم که تورابرای من افرید نه من را برای تو پس حواست باشد ......"دیگه کم اوردم ذهنم نمیکشه بقیشو خودت کامل کن اگرم تونستی تو وب خودم بنویس ببینم چطور کاملش کردی"

آره...خوبی ،مهربون شدن،اینقدرام آسون نیست جونم...
اگه همیشه لبخند هم داشته باشی گاهی فک میکنن ساده و کودن هستی...
ولی درسته ،فرمایشت درست...

هنگامه پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ق.ظ

وای سمیه ی شیطون ببین چه خودش و پیش داداشش جا میکنه این از خصوصیات دختر هاست زبون بریزند


شکلات فندقی منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد