دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته


اگر غرور نبود چشم هایمان به جاى لب هایمان سخن نمیگفت 

و ما کلام محبت را در میان نگاه هاى

گهگاهمان جست وجو نمى کردیم..


نظرات 5 + ارسال نظر
طوفان یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ق.ظ

ممنون سر زدی
شروع کار بعد عیده
اسم وموضوع پیشنهادی هه...پس پیشنهاداتوبده
راستی یه سوال خنده دار چجور برای وبت (درباره ی وبلاگ گذاشتی؟)
و.....
آخه داداش من کی اسم دخترشو می ذاره طوفان که بابای من دومیش باشه....

بازم ممنون وموفق باشی
منتظر جوابت هستم

خواهش میشه طوفانی...
شروع پروژه دیگه
پیشنهاد من اینه که...هیچی ولش کن،بعدا میگم...
شما وب رو درست کن...درباره ی وبش با من...
***
من چه بدونم خو،
موفق باشی دوست من...

احمد طباطبایی یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ http://sorkh-raml.blog.ir

کاش میدونستی ارزش شما بیشتر از هر عکس یا هر نوشته ای که میزاری

فقط یه عکسه دوست عزیزم...احمدجان...
چرا اینقدر سخت میگیرین..
شما محبت دارید..

طوفان یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ

خنده نکنیا...
درباره ی وب روبراخودم می خوام
ردکن بیاد
منومسخره می کنی

میری تو قسمت تنظیمات کاربر*شناسنامه کاربر*...بعدش علایق و مشخصاتتو اونجا مینویسی...
به همین راحتی...

مینا یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ

درسته اگه غرورنبودنیمی ازمشکلات هم. نبودحداقل برای من اینطوره

غرور چیز خوبی نیست جانم...نکن این کارو

طوفان دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ

ممنون عزیز

خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد