دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته



در من گرگیست خسته از نبردهای پی در پی.

گوشه ی غاری تنها نشسته است و  زخم هایش را می لیسد...


نظرات 4 + ارسال نظر
مینا شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ب.ظ

اینجادردنیای من گرگهاهم افسردگی مفرط گرفتنددیگرگوسفندنمی درند به نی چوپان دل می سپارندوگریه میکنند.سلااااممممم دوست من.آقایونس چ عجب آپ شدی رفیق.دلم حسابی برات تنگ شده بودگرچه ندیده ونشناخته اما من دوستهای مجازی رو خیلی بیشترازدنیای واقعی دوست دارم.

سلام ...همینطوره دوست عزیزم...
نمیدونی..برای هر دل نوشته ای که مینویسم کلی توضیح و پی نوشت دارم که بگم...ولی مجالش نیست...
جای شما هم تو دل نوشته خالی بود...شرمنده میفرمایی
منم همینطور...همیشه گفتم و میگم..."دل نوشته همیشه جای بهترین هاست"

هنگامه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

وای یونس وارد میشود خوبه یونس خاله موفق باشی دلم برای دل نوشته هات تنگیده بود والابوخودا


شماهم همینطور...منم همینطور...

سمیه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

با اجازه!!
داداش منم وارد بشم؟؟

هنگامه جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

وای فدای سمیه شیطون وارد شو تو که خونه ی داداش خونه ی خودته والابوخودا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد