دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته


همه خرابتر از خرابیم! بیخود لاف آبادی میزنیم...

برای دیگران معلم اخلاقیم...

اما در ذهن خود پر از ترسیم و در خلوت خود بی اخلاق!


دوست داشتن را تا جایی که خودخواهیهای ما ارضاء شود دوست داریم

عشق را برای کمبودها

و خدا را برای روزهای مبادا...

و انسانها را برای وقت هایی که کار داریم!


ما قاتلان روح همدیگریم_ وقتی بی اعتنا به احوال هم در گذریم


نظرات 2 + ارسال نظر
هنگامه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

یونس چقدر درست نوشتیو شرمنده که دارم اعتراف میکنم خوب راست گفتی

آره...

مینا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

بسیارزیبا...ممنون.وافسوس

خواهش میکنم دوست من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد