دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

ترانه امروز

 

 

یک آهنگ  بسیار زیبا و آرام بخش (ترکی)   

 

تقدیم به دوستان دل نوشته

 

نظرات 4 + ارسال نظر
Darya سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:30 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

salam be agha unese aziz
omidvaram khub bashid
khoshhalam ke del neveshte mesle hamishe faalo por teravate

سلام و درود بر شما دریای عزیز (دوست قدیمی)
خوبم ممنون آبجی
مرسی.. از لطف نظرات پر مهر دوستانی همچون شماست..

هنگامه چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

لای لالالایی خیلی خمشل بود یونس خاله مرسی شدم شدید شدید

خوشحالم که خوشت اومده...
ترانه دل یونسه

هنگامه شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

این ترانه مگه چی میگه اما خیلی خوشم اومد منم ترکی خیلی دوست دارم

میگه فقط خدا به درد دل آدم ها گوش میده..

سعید شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:39 ق.ظ

سلام
من به تازگی با وبلاگتون اشنا شدم
خیییییییییلی خوبه.....واقعا تبریک بهتون میگم
مخصوصا اهنگایی که انتخاب میکنید و میزارید روو وبلاگتون
از سلیقه ی اهنگاتون خیلی خوشم اومد...واقعا مرسی
.
.
.
خواهشی که دارم اینه که اهنگ بیشتر بارگزاری کنید توو وبلاگتون....مخصوصا ترکیه ای و احساسی......
بازم ممنون
موفق باشید
سعید

سلام سعید جان
خوشحالم خوشت اومده...خواهش میکنم..مرسی از شما
چشم به موقعش میذارم..
شما هم موفق باشید..
یونس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد