دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

گلواژه ها

 


















 

نظرات 4 + ارسال نظر
هنگامه پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

سلام یونس خاله کاش خودم ی بار امتحان میکردم ای خدا من چقدر خنگم والابوخودا ....

چی شده یونس دریا هی دنبالت میگرده چیزی شده یونس خاله

من ک اومدم دیدم وبت اینطوری شده دلم هوووووووووری ریخت پایین والابوخودا خیلی گلی

سلام هنگامه خاله،اشکال نداره جانت سلامت..
دریاجان همیشه بهم لطف داشتن..
از دوستاییه که خیلی براش احترام قائلم..
***
دوست دارم وبلاگم یه کم خصوصی تر و خاص تر بشه ...
تو این دنیای مجازی که هیچکی دوست نداره حتی اسم واقعیشم بگه..ترجیح میدم تنها باشم..
یکی ساحله یکی دریا،یکی مرغ باغ ملکوته یکی عاشق دلخسته،
یکی مجنون تنها یکی فرهاد بی شیرین!
منی که اسمم واقعیه،دل نوشته هامم عین حقیقته..
مثل اینکه اینجا فقط من واقعی ام...بنابرین دوست ندارم وبم عمومی باشه...
من تو دنیای واقعیم زیاد حرف نمیزنم..ولی اینجا فرق میکنه...
اینجا فقط دوست دارم بنویسم...
رمز وبمو به دریا هم برسون

راستی شما خودت گلی :)

هنگامه پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

هم نوشته ها و هم عکس ها خیلی خمشل بودندیدی

خواهشات ...

هنگامه پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

راستی یونس چی جواب دریا را بدم خودتم بیا بخون چی نوشته

خواستی رمز رو بهش بده...منتها (خصوصی)
آره خوندم... هنگامه مگه نگفته نظر خصوصیه چرا برداشتی عمومیش کردی...حذفش کن خوندم...

غزل تنها دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ب.ظ

بااین مطلب بسیار موافقم ..عالیه ..خسته نباشید

مرسی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد