دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

طنز فیسبوکی


واقعا که مهندس واقعی یه گوسفنده !

روزی ۲۰۰۰ تا پشگل درست می کنه
همش یه اندازست !





امروز تو خیابون با ماشینم داشتم میرفتم

یه جنسیس هم که یه دختر پسر بودن ازم سبقت گرفتن

وقتی از کنارم رد شدن دختره به حالت تمسخر واسم شکلک در آورد

من هم گازشو گرفتم رفتم کنار ماش?نشونو گفتم : عزیزم عشق جدیدت مبارک . دیگه بهم زنگ نزن !!

از آینه بغل دیدم پسره دخترو پیاده کرد و رفت

   

میگن دخترا از عقل
.
.
.
.
.
.
.
فقط دندوناشو دارن

پسرا نفری یه دستمال بردارین میخاییم رقص کردی بریم





ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﯽ ﺍﻡ ﺩﺍﺩﻩ:
ﺍﺻﻮﻝ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﭼﯿﻪ؟؟؟
:ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ

ﺗﻮﺣﯿﺪ. ﻧﺒﻮﺕ. ﺍﻣﺎﻣﺖ..

ﺑﯽ ﺷﻌﻮﺭ ﺑﻼﮐﻢ ﮐﺮﺩ




روایت داریم:
دوست دختر باید لاغر باشه تا در موقع ضروری تو کمد جا بشه!!!!!!



 دیشب خونه ی دختر عمه ی بابام بودیم ..

اینا یه پسر حدودا 5ساله دارن!

بابام هی این بچه رو اذیت می کرد می گفت

به به چه دختر خوبی اینم می گفت من دختر نیستم پسرم!!

اینقدر بابام گیر داد بچه عصبی شد شلوار و شرتشو با هم کشید پایین

گفت : " دیــــــــدی !؟ دختــرا که ازینا ندارن! "

بـــابـــــام !! 

مــن 




بخورید و بیاشامید اما تابلو نکنید !!
.
.
.
.
.
.
رازی پس از کشف الکل 





اگه خواستی با یه دختر ازدواج کنی ،
زیاد درگیر این نشو که پدر و مادرش کی هستن و خانوادش از نظر مادی و معنوی در چه سطحی هستن !
تحقیق کن توی لیست دوست پسرای دوران مجردیش ، دوستات یا آشنایانت نبوده باشن
تا وقتی خواستی برای همسرت شیرینی بخری ، رفیقت نگه : ناپلئونی بخر زنت دوس داره!!!




آدمی که همش پای فیسبوکه ، مریضه !مریض..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مریض هم همونطور که میدونید روزه بهش واجب نیست !!!
والسلام ... 




لعنت به اون پشه ای که همه جارو ول میکنه
مستقیم میره تو سوراخ بینی دستی میکشه دور میزنه میاد بیرون
اینا از بن لادنم وحشی ترن ! 

..



ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ !
ﻧﻮﮐﺮﺗﻢ !
ﺩﺍﺩﺍﺵ !
ﺑﻪ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿﻦ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺷﻤﺎ
ﺷﺮﮐﺖ
ﮐﻨﻢ!
ﺻﺒﺢ ﺑﻪ ﺻﺒﺢ، ﺳﺎﻋﺖ ٧ ﻣﻨﻮ ﺑﺎ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ
ﻓﺮﻭﺵ ﻭﯾﮋﻩ
ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻧﮑﻦ .
ﺷﺎﺭﮊ ﺟﺎﻳﺰﻩ ﺑﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮ ﺳﺮ ﻋﻤﺖ!
1000000ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺷﺎﺭﮊ
ﮐﻨﻢ 100 ﺗﻮﻣﻦ ﺑﺪﯼ!
ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺑﺎﻧﮏ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻡ!
ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻭﺍﺳﻪ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻧﮕﻮ!
ﻧﮑﻦ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻣﻦ !
‌ﻧﮑﻦ ﭘﺪﺭ ﻣﻦ !
ﻧﮑﻦ ﺑﻲ ........!
ﻣﻦ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺸﻮﺍﺯ ﮔﺮﻓﺘﻢ؟
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮔﺮﻓﺘﻪ؟
ﻧﻨﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ؟؟؟؟ﮐﯽ ﮔﺮﻓﺘﻪ؟؟
ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺍﺯ ﺟﻮﻭﻭﻭﻥ ﻣﻦ ﺍﺧﻪ ؟
ﺩﺱ ﺍﺯ ﺳﺮﻡ ﻭﺭﺩﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺭ :|
ﺑﯽ ﺍﻧﺼﺎﻑ ﺧﻂ ﻣﻦ ﮐﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻟﻪ

اعصاب ندارم




دیروز تولد دوست دخترم بود رفتم تا واسش دستکش بخرم
فروشندش خانوم بود گفت چه سایزی میخواستین
گفتم نمیدونم والا،!
دستشو گذاشت رو میزگفت اندازه دست من هست؟
منم دستمو گذاشتم رودستش گفتم آره همینه.
فروشنده با کلی عشوه وناز گفت چیز دیگه لازمندارین؟؟؟
خواستم یه شورتم بگیرم دیگه وجدانم نذاشت..
 
نظرات 8 + ارسال نظر
vahid.ap71 یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

داداش به روح اعتقاد داری؟


بله...؟!! :)

Tachberdee یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ

Tahe Hal giri Bood.

نه بابا...جدا..!! :)

Darya یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ

salm be unese aziz
omidvaram ke khub bashid
ebadatatun ghabule hagh
kojaid u duste geramiye ma
chera dige az jense baran tashrif nemiyarid
yekami ba ghabl fargh akrdid
enzeva talab shodid guya
agarche ke gahi khalvat behtarin arameshe vali dige chera az jense baran ro faramush kardid?

سلام دریای عزیز،دوست گرامی
خوبم مرسی ،طاعات شما هم قبول بزرگوار
من همیشه همینجام "تو دل نوشته ام"

***
آره فرق کردم دوست من...مثل همه آدما
ولی ارادت همچنان باقیست..
انزوا طلب اما لفظ خوبی نیست
برای رمز هم دلایل خودمو دارم
راست میگید،میبخشید که نمیتونم زیاد بهتون سربزنم..
درگیر کارامم،همین که بتونم دل نوشته مو بچرخونم هنر کردم..
سرفرصت حتما میام دوست عزیز
بازم ممنونو از حضورتون

حدیث دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ http://doky-92.blogfa.com

سلام
واییییییییی خدا چقد بامزه بودن..................ای بی ادب"با تو نبودما..با نویسنده اینا بودم"

سلام
آره...خیلی...

vahid.ap71 دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

khastam begam to rohet unes :D

آها اوکی..نوکر داداش

هنگامه سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ

اینها تقریبا ب پسریهای من میخوره والابوخودا


جالب بود بسی خخخخخخخخ

بیا پست چادر درخواستی را بخون خخخخخخ

همینطوره...باشه آمدم...

Darya سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

bashe unese aziz
omidvaram ke hamishe salamato shad bashid
man hamishe az khodame ke dustaye az jense baran va darya shado moafagh bashan

man ham hatman har time ke forsati bashe miyam inja va az matalebe khubetun lezat mibaram

ممنونم از محبتتون

Asal جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ http://nonsense.blogsky.com

خیـــلی باحـــــــــال بودن میـســی!!!

خواهش مینماییم... :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد