دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

طنز امروز


آقا ما یه دوستی داشتیم.
اوایل که عقد کرده بود هر وقت ما رو می دید، پوزخند می زد.
حالا بعد دو سال هر وقت ما رو می بینه، بغض می کنه


تلویزیون داش میگف:کودک لطیف است،با آن به درستی برخوردکنید!در راستای مسخره بازی به مامانم
گفتم:مااماآآان من لطیفمااا!مامانم:عزیزم تودیگه ازلطافت در اومدی،کثاااااافط شدی!!
فک وفامیله داریم؟؟ 




 می دونید سریعترین راه به چنگ آوردن قلب یک مرد چیه ؟ پاره کردن سینه اش با یک کارد آشپزخانه!




توپیامای بازرگانی یارو اندازه زرافه س،بش میگن اسمت چیه؟میگه:من مایع دستشویی فوم هستم!!!!
مملکته ماداریم عایا؟؟




پسره قدفیل رشدکرده وقیافه گوریل داره!!دوست دخترش بش میگه:جوجووو!
مملکته داریم!؟؟




یه دوست دارم مهندس صداش میکنم،اونم بهم میگه دکتر!!هیچی دیگه،آینده مملکت با ماها تضمینه!





نظرات 4 + ارسال نظر
حدیث چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ http://doky-92.blogfa.com

سلام
خیلییییییییی باحال بودن
بازم مث همیشه /یونس برنده میشه"ابی ادب منظورم داداش یونس بود"

سلام
مرسییییی
لطف داری آبیجی :)

هنگامه چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ب.ظ

خیلی خندیدم یونس خاله

همیشه بخندی هنگامه خاله

هنگامه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

فک کردم اینجا کامنت گذاشته باشم والابوخودا

درست فک کردی...میبخشی که یه هفته نبودم...
برام کار پیش اومد...

Asal یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ http://nonsense.blogsky.com

ایول به تیکه ی مـــامی... خیلی باحال بود!!!

بله همینطوره... :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد