دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته


دیدی ای دل عاقبت زَخمت زدند.. گفته بودم مردم اینجا بَدَند..

دیدی ای دل ساقهء جانت شکست.. آن عزیزتعهدو پیمانش شکست..

 دیدی ای دل در جهان یک یار نیست..هیچکس در زندگی غمخوار نیست..

دیدی ایدل حرف من بیجا نبود..از برای عشق اینجا جا نبود..نوبهار عمر را دیدی چه شد..

زندگی را هیچ فهمیدی چهشد..دیدی ای دل دوستیها بی بهاست..

 کمترین چیزیکه میابی وفاست.. ای دل اینجا باید از خود گم شوی

عاقبت همرنگ این مردم شوی.. 


نظرات 1 + ارسال نظر
هنگامه شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

دیدی ای دل حرف من بیجا نبود

شعر انتخابیت عالیه یونس خاله

ممنون هنگامه خاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد