دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو
دل نوشته

دل نوشته

...آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو

دل نوشته

http://s2.picofile.com/file/7931868602/xzalefk12gklkizeicyc.gif

زخم های دلت را پنهان کن.
آدمهای سرزمین ما بیش از حد با نمک هستند…!


نظرات 9 + ارسال نظر
roya پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ

بهترین هدیه خدا برای یه دختر یه داداش باحال و مهربون و رازداره که من این هدیه رو از خدا دارم......به لطف مهربونیش روزای آخر تابستون خیـــــــــلی خوش گذشــــــــــت
امیدوارم همه جا موفق و شاد و سلامت باشه بخاطر خوبیاش
دل نوشته هات هم محشرن

مرسی عزیزم...فدای خوبیاتم...هم تو و هم سمیه جونم...
دوتا آبجی که بیشتر ندارم... مخلصتونم دربست
مرسیییی

somayeh پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

باهات موافقم داداشی بانمک مـــــــنگولــــه ی نـمـکی والا بو خدا

مرسییییییییی عزیزم...

roya پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ب.ظ

خودم لذت بردم برا تو هم گذاشتم
یه پرستار استرالیایی بزرگ‌ترین حسرت‌های
آدم‌های در حال مرگ رو جمع کرده و پنج حسرت
رو که بین بیشتر آدم‌ها مشترک بوده منتشرکرده:
.

اولین حسرت:
کاش جرات‌اش رو داشتم اون جوری زندگی می‌کردم که می‌خواستم٬ نه اون جوری که دیگران ازم توقع داشتن.
حسرت دوم:
کاش این قدر سخت کار نمی‌کردم.
حسرت سوم:
کاش شجاعت‌اش رو داشتم که احساسات‌ام رو به صدای بلند بگم.
حسرت چهارم:
کاش رابطه‌هام رو با دوستام حفظ می‌کردم.
حسرت پنجم:
کاش شادتر می‌بودم.

خیلی زیبــــــــــــــــــــــــــــا بود...مرسی آبجی گلم..

somayeh پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:52 ب.ظ

داداشی میشه شکلک بوسه نزاره حالمو بهم میزنه
لبای گندش حالمو بهم میزنه

لبای گنده یعنی بوس گنده..
باشه

Asal پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ http://nonsense.blogsky.com

بالاییا
بــــــــــعـــــــــــلـــــــــــــه!

چطور شد..؟!! نفهمیدم...

هنگامه جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/

وای چ خوب آجی سمیه پیداش شده خیلی دلم براش تنگ شده بود سلام به خواهری هات برسون بهشون بگو ک خیلی دوستشون دارم

دریا هم چ نوشته ی زیبایی نوشته بود کاشکی ما هم عبرت میگرفتیم و بعدها ای کاش نمیگفتیم

مرسی هنگامه خاله..حتما...

اینو دریا ننوشته، رویا (خواهریم نوشته)...بله همینطوره

Asal جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ

من به اونایی که داداش دارن حسووووووووودیم میشه همیشه!!!!

دوتا خواهری مهربون دارم..یکیش سمیه یکیش رویا...که خیلی دوسشون دارم..

Asal جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

هق هق

شما رو هم دوستون دارم عسل خانوم...مثل خواهریام

مهندس هویج شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ق.ظ http://havijoo.blogsky.com/

عالی گفتی

مرسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد